Бизнес клиенти

Аз съм фирмен клиент.

Като фирма можете да закупите от нас, като предоставите вашия номер по ДДС. За фирмите е важно номерът по ДДС да е регистриран за ЕС, за да може да се издаде необлагаема фактура. Молим да имате предвид, че нашата компания е базирана в Австрия и за австрийските корпоративни клиенти не се удържат данъци, тъй като това не е вътреобщностна доставка.

Нашата система проверява номера по ДДС в съответствие с указанията на Европейския съюз. В противен случай е възможно да посочите данъчния номер, без да се приспада данък.

Поръчка като корпоративен клиент

Информация за изпълнение на поръчката

Можете да пазарувате директно в нашия онлайн магазин или чрез формуляра ни за контакт.

За коректно фактуриране и правилна обработка на поръчката молим да посочите:

  • името на фирмата,
  • номер по ДДС,
  • адрес за фактуриране и доставка,
  • имейл адрес за потвърждение на поръчката,
  • имейл адрес за фактури и кредити,
  • телефонен номер, за евентуални въпроси относно доставка и
  • номера на поръчката, който трябва да бъде посочен във фактурата.

Ако поръчате чрез формата за контакт и нашият екип за обслужване на клиенти вече е направило оферта, молим да посочите номера на офертата.

Имам нужда от оферта.

Ако имате нужда от оферта, ви молим да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.

За да ви предоставим оферта възможно най-бързо, се нуждаем от горната информация.

Моля, имайте предвид, че подписаната от нас оферта е ценова листа. Корпоративните клиенти не получават собствени ценови листи.

Мога ли да получа по-добри цени като препродавач?

Нашата гама може да бъде толкова голяма, единствено защото ние сами купуваме от голямо разнообразие от марки. Така че ние самите сме дистрибутори. Поради това не можем да предложим отделна ценова листа за заинтересовани дистрибутори.

Как да получа фактурата си?

Ако сте поръчали и се нуждаете от касова бележка за осчетоводяване веднага след поръчка, нашето обслужване на клиенти може да предложи проформа фактура. Можете да се свържете с нас тук.

Фактурата се генерира в момента на изпращане. Можете да я изпратите до вас по имейл по екологичен начин или да я включите в пакета.

Ако не можете да намерите фактурата, можете да изтеглите копие във вашия клиентски профил.

Как мога да променя моята фактура?

Промени във фактурата могат да бъдат направени от отдела за обслужване на клиенти. Можете да се свържете с нас тук. Молим да посочите номера на фактурата и кои данни трябва да бъдат променени.